מחוון ניתוח שיר – 15 % מהציון הסופי
מ;יומנות הוראה
ייחודתיות :
-
מיומנות דיגיטלית
מטרות בתחום הערכה חלופית :
-
למידה חווייתית
-
ביטוי לעולם לאקטואליה
-
חשיבה ביקורתית
-
למידה פעילה
-
רפלקציה
- הכנסו לקישור
של הבלוג הכתתי – ezrublo7. bloger.co.il
- חפש שיר ( בעברית או בלועזית ) הקשור לאחת מזכויות אזרח , והעלה קישור לשיר בבלוג . 5 נק'
- ציין והצג מהי הזכות העולה מתוך
מילות השיר , והצג את טענת הכותב של השיר לגבי זכות זו .25 נקודות
4. האם אתה מסכים עם
עמדת הדובר ונמק את עמדתך על בסיס המושגים באזרחות שלמדת?25 נקודות
5. הדגם את הזכות
שבחרת בהתייחסות לאירוע אקטואלי אחד לפחות במציאות הישראלית 25 נקודות
6. התייחס לפחות לשני עמיתים בבלוג תוך שימוש במונחים
מתחום האזרחות
כל תגובה הכוללת מושג מתאים באזרחות 10 נקודות = סה"כ 20
7. הצג משהו חדש שלמדת מהעבודה
הזו 15 נקודות
השאלה
|
רמה גבוהה
76-100%
|
רמה בינונית
56 – 75%
|
רמה נמוכה
0 – 55%
|
2
5 נק'
|
התלמיד העלה שיר לבלוג
|
התלמיד העלה שיר שאינו עומד בדרישות או
שהקישור אינו נפתח
|
התלמיד לא העלה שיר לבלוג
|
3
25 נק'
|
התלמיד ציין והציג זכות העולה מן השיר
והציג את הטענה העולה מן השיר
|
התלמיד רק ציין והציג זכות העולה מן
השיר
או רק הציג את הטענה העולה מן השיר
באמצעות מושגים באזרחות
|
התלמיד רק ציין או רק הציג זכות העולה
מן השיר
|
4
|
התלמיד הציג עמדה מנומקת תוך שימוש
במושג מתחום האזרחות
|
התלמיד הציג עמדה מנומקת תוך שימוש
במושג מתחום האזרחות באופן חלקי ולא בהיר.
|
התלמיד לא הציג עמדה מנומקת או לא היה שימוש במושג
מתחום האזרחות
|
5
|
התלמיד הציג את הזכות שבחר בהקשר
אקטואלי מתאים
|
התלמיד הציג את הזכות שבחר בהקשר
אקטואלי מתאים באופן חלקי.
|
התלמיד לא הציג את הזכות שבחר בהקשר אקטואלי מתאים/ אין הלימה בין הזכות להקשר אקטואלי
|
6
|
התלמיד התייחס לשני שירים מתוך הבלוג תוך שימוש
במושג אחד מאזרחות לפחות.
|
התלמיד התייחס רק לשיר אחד מתוך הבלוג תוך שימוש
במושג אחד מאזרחות באופן חלקי.
|
התלמיד לא התייחס,ל שני שירים מתוך הבלוג .
לא היה שימוש במושג אחד מאזרחות
|
7
|
התלמיד הציג רפלקציה משמעותית על עבודתו תוך
ביסוס על חומרים מהבלוג
|
התלמיד הציג רפלקציה חלקית על עבודתו תוך ביסוס
על חומרים מהבלוג
|
התלמיד כלל לא הציג רפלקציה על עבודתו
בבלוג. או שהרפלקציה אינה מתייחסת לחומרים שבעבודתו
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה